nog geen auto - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Ellen Scheffer - WaarBenJij.nu nog geen auto - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Ellen Scheffer - WaarBenJij.nu

nog geen auto

Door: Ellen Scheffer

Blijf op de hoogte en volg Ellen

19 December 2016 | Curaçao, Willemstad

Daar zit je dan in Curacao zonder een auto.
Hij is nog steeds niet gebracht. Denk je die dingen in Nederland goed geregeld te hebben maar nee hoor.
Gisteren de hele dag bij het studentenhuis geweest. Had het overdag wel even moeilijk, wilde graag naar huis. Gelukkig zijn er meerdere studenten en die herkennen het. Als afleiding gisteren met een student samen gekookt en gegeten. Daarna lekker wezen stappen.
Toen we aankwamen was er meteen happy hour, alle drankje voor minder geld.
Aan de feestjes hier kan ik wel wennen.
Gister ook voor het eerst bier gedronken, ze drinken hier amster bright, dat is nog zoeter dan radler in Nederland. Dat bier lust ik dus wel.
Normaal drink ik nooit bier, heb liever gewoon een wijntje of een mixje.
Gisteren niet al te laat gemaakt. 12 uur was ik weer bij het studentenhuis. Denk dat die lange avonden nog wel gaan komen haha.

Vanochtend eerst goed uitgeslapen en toen keek ik op mijn mobiel en zag dat ze tegen 1 uur al de matras kwamen brengen. Snel opgestaan en daarna kwamen ze ook al. De andere lag niet lekker. Volgens mij is deze veel beter. Vanavond maar even oordelen ;)

Van het regenseizoen is hier niet veel te merken, af en toe een bui maar volgens de studenten hier is het deze periode erg extreem.
Door het regenseizoen zijn er wel ontzettend veel muggen. Super irritant. Ben al helemaal lek gestoken.
Vanavond maar eens zien, wat we gaan doen. Eerst eten klaarmaken. Iedereen kookt hier voor zichzelf dus ik heb laatst al wat eten ingevroren en kan ik vanavond lekker makkelijk opwarmen.
Vandaag even kort verslagje, maar doe tot nu toe niet zoveel hier. Komt vooral doordat ik nog geen auto heb.
Kwam er ook achter dat mijn mobiel niet goed oplaat, dus maar eens zien of ik iets anders voor opladen kan vinden. Maarja moet ik wel een auto hebben....



  • 20 December 2016 - 21:18

    Chantal:

    Ell,

    Het komt allemaal goed. De auto komt vast wel. Dan kun je lekker rond toeren.
    Kusjes je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Ellen

Buitenlandse stage op de PABO? Ja dat kan en ik ga het doen! Voor 2,5 maand naar Curaçao. Zonder klasgenoten die meegaan of zonder mijn ouders/familie. Het koude Nederland achter me laten en vertrekken uit het kleine vertrouwde Dinxperlo. Vanaf 14 december tot 26 februari zal ik op Curaçao zijn. Vooraf en tijdens mijn buitenlandse stage ga ik een blog bijhouden. Zo kan ik aan iedereen die het wil weten, laten weten wat ik allemaal beleef.

Actief sinds 11 Okt. 2016
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 9541

Voorgaande reizen:

14 December 2016 - 26 Februari 2017

Mijn eerste stage

Landen bezocht: