Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Dinxperlo, Nederland van Ellen Scheffer - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Dinxperlo, Nederland van Ellen Scheffer - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Ellen Scheffer

Blijf op de hoogte en volg Ellen

14 November 2016 | Nederland, Dinxperlo

Hoi,

Ja nu kan ik echt aftellen. Het namelijk alweer 14 november, dus over een maandje vlieg ik weg.
Alles is geregeld en zelfs de koffer is gekocht. Over twee weken maar een beginnen met inpakken en kijken of ik dan nog flink moet gaan winkelen. Ik heb dan alleen nog wat sponsoren nodig haha ;)
Op het werk is het nu wel raar, nog 1 dagje werken en dan moet ik daar ook weg.
Daarnaast beginnen nu alle voorbereidingen voor kerst al en dan hopen dat ik ook een leuke kerst ga hebben maar dan met een korte broek en een hemdje aan. Verschrikkelijk die kou hier. Door de kou hier ben ik wel steeds meer aan het uitkijken naar Curaçao.
Nu beginnen ook overal de kaartjes in de voorverkoop voor festivals/feestjes wie in de periode dat ik weg ben zijn. Sommige zijn wel jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar hoop dat de feestjes daar leuker zijn.
Nog steeds heb ik wel de vraag waarom neem ik deze uitdaging aan, maar ik denk dat het goed is dat ik ga. De twijfel is er nog steeds, maar ik ga er zeker weten wel naar toe!
Er komen alleen nu kleine dingen waar je vooraf geen rekening mee houdt. Verschillende feestjes en verjaardagen die je mist en nog veel meer.

Gelukkig krijg ik nog wel want mensen op bezoek daar, dus die zal ik dan heerlijk heel Curaçao laten zien.
Nu alles is geregeld wil ik eigenlijk ook gewoon gaan. Wil het daar zien en heel veel plezier beleven, maar helaas moet toch nog een maandje wachten. Die 30 dagen in Nederland moeten dan maar niet te lang duren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dinxperlo

Ellen

Buitenlandse stage op de PABO? Ja dat kan en ik ga het doen! Voor 2,5 maand naar Curaçao. Zonder klasgenoten die meegaan of zonder mijn ouders/familie. Het koude Nederland achter me laten en vertrekken uit het kleine vertrouwde Dinxperlo. Vanaf 14 december tot 26 februari zal ik op Curaçao zijn. Vooraf en tijdens mijn buitenlandse stage ga ik een blog bijhouden. Zo kan ik aan iedereen die het wil weten, laten weten wat ik allemaal beleef.

Actief sinds 11 Okt. 2016
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 9569

Voorgaande reizen:

14 December 2016 - 26 Februari 2017

Mijn eerste stage

Landen bezocht: